Cartel publicitario

eclipse

Dissenyar un cartell publicitari sobre un llibre és una manera de sintetitzar els punts forts d’un llibre amb l’excusa de fer-ne difusió. Per fer-ho calen dos tipus de coneixements:

  • haver analitzat els elements de la narració del llibre a llegir i veure quines informacions poden servir per elaborar el cartell cridant l’atenció
  • conèixer quins són els objectius i les parts del cartell publicitari per saber com has d’elaborar les informacions anteriors per fer un bon cartell.

Proposo que per treballar la primera part sobre els elements de la narració, busquis informació sobre això i per a la segona part, revisis el que hi posa en aquestes adreces:

http://www.abcpedia.com/arteydibujo/carteles-publicitarios.html

http://es.wikipedia.org/wiki/Cartel

Per últim, busca imatges sobre cartells publicitaris a google per inspirar-te un xic sobre la distribució de les informacions sobre el paper.

Recorda que el teu treball cal que reflecteixi els punts forts del llibre, per tant, haurà de ser una anàlisi tècnica sobre els seus elements presentats sota la forma d’un cartell publicitari. Bona feina!

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: